راه برای به حداقل رساندن و یا مرحله معکوس 3 نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

راه برای به حداقل رساندن و یا مرحله معکوس 3 نارسایی کلیهراه برای به حداقل رساندن و یا مرحله معکوس 3 نارسایی کلیه

بسیاری از راه های می تواند کمک به حداقل رساندن و یا معکوس نارسایی مزمن کلیه، به ویژه هنگامی که در اوایل تشخیص داده مراحل تا متوسط. مرحله 3 نارسایی کلیه مرحله متوسط ​​است، بنابراین بیماران باید از این فرصت برای به حداقل رساندن و یا صدمه به کلیه معکوس را.

با توجه به ویژگی های نارسایی کلیوی، به روش های زیر می تواند کمک معکوس بیمار آسیب کلیوی.

از دست دادن پروتئین و فشار خون مدیریت

گزارش شده است که کنترل خوبی از دست دادن پروتئین و فشار خون ممکن است پیشرفت بیماری کلیوی کند. این امر به ویژه برای بیمارانی که بیماری کلیوی است از دیابت ناشی موثر است.

به طور معمول، پروتئین در ادرار باید کمتر از 150 میلی گرم / 24H باشد. بیماران کلیوی باید فشار خون خود را در حفظ و یا زیر 130 / 85.Si مبتلا به دیابت یا پروتئین، هدف فشار خون باید 125/75 و یا پایین تر است.

تغییر در شیوه زندگی مانند ورزش، مصرف نمک کمتر و پروتئین، کاهش وزن، پیشگیری از عفونت، و غیره، و داروهای صحیح می تواند بیماران پروتئین و راندمان بالا فشار خون را کاهش دهد.

کنترل قند خون

با تغییر در شیوه زندگی و عادات غذایی، بسیاری از بیماران مبتلا به دیابت. دیابت در دراز مدت می تواند باعث آسیب کلیه می شود. در این وضعیت، بیمار باید قند خون راه فعال و سخت خود نظارت داشته باشند. اگر لازم باشد، بیماران ممکن است نیاز به استفاده از رد انسولین و یا یک پمپ انسولین می باشد. هنگامی که از داروهای دیگر برای دیابت، مطمئن شوید که این داروها را بار بر روی کلیه ها ایجاد نمی کند.

نجات آسیب کلیوی

در موارد خفیف، آسیب کلیوی می تواند خود را با موفقیت تعمیر. با این حال، مریم گلی بیماری کلیوی 3 بالاتر از ظرفیت به درمان کلیه، بنابراین این درمان می تواند کمک به تحریک توانایی خود شفا از کلیه و ارائه تغذیه مناسب برای بهبود باید.

دو نوع از داروها می تواند کمک معکوس مرحله 3 نارسایی کلیه و جلوگیری از عود وجود دارد: چینی طب گیاهی کاربرد دهان و خارجی از طب چینی. ترک یک پیام در زیر، به طوری که پزشکان در اینجا می توانید یک برنامه درمانی مناسب برای بیمار به حداقل رساندن و یا صدمه به کلیه معکوس توسعه.





:: برچسب‌ها: مرحله معکوس شکست 3 کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: